Girl With Bad Habits

maanantai 13. tammikuuta 2014

Otetaas ihan alusta

Hei!


Oon Laura, 21 vee ja opiskelen tällä hetkellä lääkiksen valmennuskursilla eli pyrkisin nyt tämän vuoden keväällä lääkikseen. Harrastuksiini kuuluvat lenkkeily, salilla käynti 3-4 krt/vk, showdance,pilateksen,joogan ja zumban pitäminen opistolla. Toteutin pitkäaikaisen haaveeni viime viikolla eli aloitin aikuisbaletin tanssiopistolla. Haaveilen jo oman kämpän sisustamisesta. Rakastan korkokenkiä - ja auta armias jos kävelen kenkäkaupan ohi. Muistutan kuulemma Audrey Hepburnia. Oon vähän liian tunteellinen. Hymyilen ja nauran paljon. Oon kasvissyöjä.Pettymysten sietämisessä mulla on vielä parannettavaa. Tulevaisuudessa haluaisin tehdä kaupunkiloma matkoja esim. Lontooseen, Pariisiin....Milanossa haluaisin käydä uudestaan.


Aloitin bloggaamisen ensimmäisen kerran vuonna 2012, mutta motivaation puutteen vuoksi se siihen sitten jäikin. Halusin jatkaa blogin pitämistä, koska tykkään seurata paljon muoti-,treeni ja lifestyle blogeja. Blogin nimen idea tuli siitä, kun vaihdoin kannettavaan taustakuvaksi mustavalkoisella olevan tekstin: "i'm a good girl with bad habits". Kuva oli tietenkin ensin läpällä vaihdettu,mut se kuvas ihan hyvin jollain tapaa mua. Oon ollut aina killtti tyttö,mut sitten vähän vanhempana on tullut niitä " paheita", mitä ne sitten ovatkaan.

That's it! Toivottavasti joku jää seurailemaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti